En sväng på stan.

Nu är jag hemma igen, var bara där en snabbis. Han tyckte att allt såg bra ut och tog lite kort. Ska dit igen om två veckor.. Han satte även dit gummiband som jag ska ha både dag och natt. Gud vad jag längtar till dagen jag får ta bort den här fula saken! (Tandställningen). Nu sitter jag bara vid datorn, kollar runt lite. Börjar som sagt vid halv ett.. Men ska in och möta Malin i stan vid tio så blir det forthoppningsvis lite shopping. Jag är i stort behov utav nya kläder. Måste ju ha massa sommarkläder nu när jag åker till Portugal! :) Hur roligt är det att ha gammla? ^^ Om 25 dagar sitter vi på planet, åh det ska bli så härligt.



Halmstad.
Jag längtar till sommaren! Alla uteserveringar, stranden, turister och allt annat skoj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0