En tripp till Gekås.

Igår var jag och tjejerna på Gekås, efter idrotten och NKn satt vi oss direkt i bilen och körde norrut. Muy bien, att turismen var inställd! Att sluta 12.30 istället för 17.10. Mycket bra och framför allt skönt :)  Vi åkte som sagt till Gekås, köpte två par skor i en skoaffär där. Sedan blev det lunch, jag fick ta något lättätligt.. Lite sugen var jag på hamburgare, men de hade aldrig gått... Sen in på gekås. Köpte bara nödvändiga saker för en gångs skull. Annars brukar det bli massa små saker, men igår kunde jag hålla mig ifrån att köpa sånt. En ny plattång, ett linne och en strandväska var en del av sakerna som fick följa med hem :)



Nice day, visst är vi snygga? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0