Invigning av uteservering

Inget pluggande idag inte, dagen ägnades till mina vänner. Filosofin gick väl okej, bättre än förväntat? Trodde aldrig att jag skulle få vg, vilket jag jag fick! Så, tur att jag gick dit :) Efter skolan bestämde jag mig tillslut för att följa med Anneli och madde och fika. Satt på uteserveringen med solglasögonen och kände solens värme. Underbart. Dock köpte jag inget för skulle hem till Frida och äta senare. Myspys, blev en hel del snack om Magaluf. Jag är så pepp på att åka dit, den här resan kommer att slå förra året. Kom precis hem från henne och är trött.  Funderar på att gå och lägga mig snart och sen gå upp tidigare imorgon för att plugga. Börjar så sent som halv ett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0