Känner mig lite stressad..

Det är konstigt, jag har endast fem skoldagar kvar. Sedan är det fem veckors praktik som gäller, ändå känner jag ingen alls ork till att göra färdigt de sista skolarbeterna. Den här veckan kommer inte att bli speciell rolig, en jäkla massa och göra! Jag längtar redan till att de ska bli fredag, vara klar med allt och bara kunna slappna av. För de kan jag inte göra just nu. Har så mycket så jag vet inte i vilken ända jag ska börja i.

Sen på de måste jag hinna med en jäkla massa innan söndag nästa vecka. Orkar inte ens skriva upp allt jag ska göra, men det är en hel del. 8 dagar kvar i Sverige, sen sticker jag. Ne ni, att blogga hinner jag inte med. Måste verkligen sätta igång med mina läxor nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0