Ny vecka, nya tag.

Ungefär, känner inte för den här veckan precis. Eller jo, det får gärna bli fredag. Ännu en skoldag avklarad, nu återstår det fyra dagar kvar i min gymnasietid. Jag kan inte förstå det. Hade prov i drycker idag och lämnade även in två arbeten. Så nu är den kursen avslutad, ett VG blev det, tack och bock jag är nöjd. Efter skolan var det dags för klippning, tog bara lite i topparna. Har tänkt och spara till lite längre hår nu, än så länge gillar jag det iaf :) Sen mötte jag mamma i stan och köpte lite saker, växlade även pengar. Åh, det börjar närma sig! Tog en glass på torget, varmt och skönt. Nu sitter jag här, tänkte börja på min svenska nu. Vilket jag inte gjort än, dumma mig! Men nu måste jag börja.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0