Pärsons tunna skivor

Hello! Allt bra? Allt bra med mig iaf. Bara lite trött, känner på mig att det kommer bli läggdags tidigt även ikväll. Jobbet gick snabbt och smidigt. Thank god att jag fick va på en maskin som går sakta idag, ska troligtvis vara där resten av veckan :) Gött mos! Börjar en timme tidigare imoooon, klockan fem är jag uppe och jobbar. Money money, har bestämt mig för att jobba så mycket som det går den här veckan, i och med att jag åker bort i fem veckor snart. Har inte mycket mer att säga, släng gärna iväg ett trevligt sms till mig imorgon. Så blir dagen lite roligare :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! :D ska du ut i helgen? Robin o jag hade nämligen tänkt gå ut, så tänkte höra med er tjejer för jag vill inte va ensam tjej med hans killkompisar ;D

2009-04-07 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0