Paus från pluggandet..

Nu måste jag ta en liten paus, har suttit med skolböckerna allt för länge nu. Nu måste jag göra något annat, för att sedan fortsätta med det. Har gjort en del. Pluggat till provet imorgon, det kommer förhoppningsvis gå bra. Tror inte att det kommer bli så svårt. Läst igenom filosofin, har ingen aning om hur det kommer att gå. Det finns så många olika personer med olika åsikter. Hur ska man kunna komma ihåg allihop plus vad varje person står för osv. Njae, jag vet inte.
Har även börjat skriva på reflektionen, egentligen ska man välja ämne efter den muntliga. Men jag vet vad jag ska skriva och är nöjd med det. Finns inget annat jag vill skriva om så. Inspirationen flödar och det går bra. Får passa på att skriva när jag känner att det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0