Sista dagen innan påsklov.

Idag började vi tidigt, jobbigt att gå upp så tidigt. Nu när man blivit bortskämd med alla sovmorgonar vi har i trean. Aja, började iaf med svenska. Ska skriva en argumenterande uppsats, hur ska detta gå? Jag bestämde mig iaf att skriva om rattfyllleri, dels för att det finns rätt mkt informtation om det plus att jag hade gjort ett stort arbete om det i samhälle. Efter SV, hade vi en håltimme på en timme så jag passade på att skriva argumenten på NK. Trodde aldrig att jag skulle få ihop något bra, men det fick jag faktiskt! Vår lärare läste till och med igenom det och sa att det var bra! Så jag är mer än nöjd. Känns skönt, nu kan jag njuta utav mitt PÅSKLOV! Eller ja, jag ska försöka plugga lite så att jag inte får så mycket efter lovet. Vi går trots allt bara två veckor till i skolan, sen är det praktik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0