Two weeks left!!

Idag har vi varit hos mormor och morfar och ätit påskmiddag! God mat, de bokade även resa till Portugal. Så den 12 maj kommer mamma och mormor och hälsar på mig. De ska även bo på mitt hotell (de hittade inget bättre), men det blir väl skoj :) Annars har jag solat lite och även pluggat, gjort klart en utav sakerna jag har kvar i skolan. Vi går som sagt bara nio skoldagar, sen drar vi söderut! Så dem här skoldagarna ska jag nog klara av ;) Om en kvart börjar Gossip girl, det ska jag inte missa. Så då blir det lite kvällsmat, efter det, back to the schoolbooks(?). 



Påskägget jag fick utav mamma + en trislott som dessvärre var en nitlott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0