Underbara helg!

Blev ingen film igår, utan det blev en massa kortspel och vindrickande. Dock så drack jag bara cider, vilket jag är väldigt nöjd över idag då jag mådde bra när vi vaknade :) (Läs; Anneli väckte oss) Trevligt trevligt. Tyvärr var det inte lika trevligt när vi skulle åka till stranden för att ha en lektion på en timme, så tråkigt! Och sen dessutom få reda på att svenskan var obligatorisk, tack för det? Så ogiltig frånvaro där på oss plus de andra som inte gick på svenskan. Aja! Nu till det roliga, jag har solat på balkongen i eftermiddag och solen har tagit bra! Märken från bikinin, underbart :D Gud vad jag längtar till sommaren! Tjejer, sommaren ska bli den bästa. Vem håller med mig?



Strike a pose.
Solen får mig på bättre humör och jag älskar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0