Gårdagen

Vet inte vart jag ska börja, mitt huvud gör ont. Vi har ingen Ipren hemma och det gör ju inte saken bättre, tur att jag är ensam hemma till halv fem. Så att jag hinner återställa mig, just nu orkar jag inte med någon. Tanken på att jag ska festa ikväll är långt borta. Får se hur jag känner mig i eftermiddag!

Kvällen började hemma hos mig, tjejerna kom hit och vi spelade Fia med hutt och sjöng Sing star, mucho trevligt. Kanske blev lite för mycket av det goda, men whatever. Sen tog vi bussen in till stan som för övrigt var försenad och fullproppad. Jag smet förbi Madde som köpte busskort och struntade i att betala. Så kan det gå. Så ibland är det bra när det är mycket folk på bussen (när man inte har busskort, och kan slinka in utan att chaffisen märker nått). Moon och tre hjärtan var det som gällde igår, fyllemat på donken sedan efterfest hos Tim som vi sedan somnade hos. (Jag skulle ju bara vila ögonen lite :P) Imorse var det dock inte lika roligt, vaknade som sagt med huvudvärk. Why? Jag brukar ju aldrig ha det, nästan iaf! Missade bussen hem och beslöt mig för att gå hela vägen hem. Det var en lång väg måste jag säga, trodde aldrig jag skulle komma hem. Men så skönt det var när jag väl kom hem!

Nu sitter jag här, vet inte vad jag ska hitta på. Hade tänkt och sola lite på balkongen men det blåser ju alldeles för mycket. Inte alls skönt. Sitter just nu och kollar på en fet disk sen igår, önskar den bara kunde försvinna. Känner inte alls för att ta hand om den. Ne, nu ska jag lägga mig framför tvn och inte göra någoting!

  


Lite bilder sen igår, tänkte lägga upp fler på bdb senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0