Våren är här för att stanna?

Åh, måste bara skriva ett litet inlägg igen! Jag blev så glad när jag kollade ut genom fönstret precis. Imorse när jag vaknade var det grått och trist, suck tänkte jag. Men nu, nu har solen kommit fram! Och det är blå himmel så underbart, då kan jag använda mina solglasögon idag som jag tänkte igår :) Nu hoppas jag verkligen att våren är här för att stanna. Så att jag kan känna av den Svenska våren ett par dagar iaf. När jag kommer hem är det ju nästan sommar?! :O :D 29 Maj, landar jag i Göteborg igen.. Nu ska jag sminka mig och äta något innan jag cyklar in till stan och möter upp Malin.



Bild från förra våren.
En utav dem första dagarna då man kunde sitta ute på balkongen och njuta utav solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0