Äntligen helg.

Fredag. De gillar vi. Egentligen var de tänkt utgång, sista gången tillsammans med Almgärd innan hon flyttar upp till huvudstaden. Men, jag är sjuk. Jag får inte gå ut och hade nog inte orkat heller för den delen. Det är tråkigt, men sånt är livet antar jag? Istället blir det en myskväll m mamma, hon är också sjuk så vi kan hosta ikapp. Måste hitta på något med någon imorgon, innan jag dör av rastlöshet. Nästa vecka jobbar jag mellan 6-15, lite mer normala tider.

måste jag träffa er, mina kära vänner.

Det har gått alldeles för lång tid sen sist, dagarna bara flyger iväg. Den här veckan har jobbet tagit all min kraft. Dessutom känns det som att sommaren är över, inte roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0