Fick en timme i brassestolen, alltid något?

Jag tänker inte ens skriva hur det gick på jobbet idag, skit rent ut sagt. Allt krånglade,
så skönt när klockan slog tolv och vi kunde lämna skiten.
 
När jag kom ut ur dörrarna möttes jag utav en otrolig värme. Hade för mycket kläder och en varm bil, gissa om jag var svettig när jag kom hem?! (ACn fungerar inte för tillfället) För att jag skulle bli på lite bättre humör tog jag Mc drivern på Mc Donald's när jag körde hem, det var jag värd! Passade även på att sola lite i trädgården, underbart tänkte jag. Här ska jag ligga hela eftermiddagen. Ao vesst, efter en timme försvann solen. En massa moln. Så ja, det här har varit en skitdag.

Funderar på vad jag ska göra, humöret är inte det bästa just nu. Tur att jag har lägenheten för mig själv. Tror att jag ska sätta på en utav filmerna vi köpte igår och kolla på den. Planerar att gå och lägga mig tidigt idag. Den här dagen kommer inte bli så mycket bättre ändå. På fredag däremot händer det roliga saker :) Mer om det en annan gång.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0