Nu ska vi äta :)

Sorry för kass uppdatering men har hel enkelt haft annat för mig. I måndes flyttade jag hem till Frida där jag även är kvar nu. Har sökt jobb bland annat, dock inte med något reslutat. Än. Ikväll fortsätter sökningen! Igår träffade jag Madde för en fika på stan, mys :) Nu vill jag bara träffa min nyblivna skåne (Anneli) också, men det gör jag förhoppningsvis i helgen(?!).
Nu luktar det mat i hela lägenheten, mm gott! Det väntas pannkakor. Frida står och steker dom och jag sitter och väntar, hungriga är vi båda två. Så uppätna kommer dom att bli! 1½ tim övertid på jobbet idag. Är värd vartenda öre när lönen kommer. Jag längtar.

Maaaat.



Timmarna rinner iväg på jobbet ibland och jag gillar de.

Kommentarer
Postat av: anneli

Vad ska du göra ikväll Carruuu ? eller imorgon? måste träffa dig, jag saknar dig så!

2009-08-21 @ 14:35:28
URL: http://anneliisabell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0