Roadtrip till Arboga!

Imorgon är det fredag vilket innebär att det är sista arbetsdagen för veckan, de gillar vi. Men det är inte bara de. Imorgon är det även Arboga som gäller. Direkt efter jobbet så tar jag och Frida hennes bil och kör upp till Camilla och Cicilia! Det blir en liten roadtrip, mkt roligare än att sitta på ett tråkigt tåg i sex timmar.

Kommer att vara i Arboga över helgen. De har någon medeltidsfestival där över helgen så de skulle tydligen va mkt folk och fest eller va dom sa, sen blir det även utgång i Örebro på lördag skulle jag tro. Roligt att komma bort från Halmstad ett litet tag och hälsa på våra kära magalufkompisar :)

Vi hörs när jag kommer hem igen! P.S. Jag vill också till Fiesta ikväll. Men med tanke på att vi ska köra direkt efter jobbet imorgon så kan jag inte dansa med mina vänner på Fiesta. Det suger, men har tyvärr inget val :( Så, mina kära vänner, dansa lite åt mig också är ni snälla!



Magaluf 08, ett minne för livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0