Sundays is boring!

Igår var det utgång som gällde. Jag trotsade min förskyldning och stack ut. Så tråkigt att bara vara hemma hela tiden. Så, jag fixade till förfest at my place sedan blev det en sväng in till stan. Roligt att träffa mina vänner igen :) Den senaste veckan har jag bara jobbat och sovit känns det som.

Den här veckan blir det andra bullar, jag jobbar mellan 6-15 så. Händer det något roligt i veckan, hör av er till mig ;) P.S. Bara jag som tycker att söndagar är tråkiga? Mamma och jag åt lunch i stan tidigare idag sen har jag inte gjort mkt mer. Suttit vid datorn till större delen av dagen, sökt jobb i London. Så nu håller jag en tumme. (Två betyder otur) Jobbsökningen fortsätter imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0