9 Februari

Idag har det varit full rulle. Dagen började som vanligt i skolan, hade endast en lektion. Efter det åkte jag och klippte mig. Så nu är det slingat och snyggt igen. Behövdes verkligen, började bli lite mörkhårig! Sedan hem en snabb runda, åt och bytte om. För att sedan köra till tandläkaren, fixa med mina tänder lite :P Körde direkt hem till pappa, lämnade mina saker och körde ner till farmor och fikade hos henne. Och nu sitter jag här hos pappa och tar de lugnt. Fixade även en vit keps till imorgon, det var pricken över I:et måste jag säga. Klockrent. Jag snackar förstås om studentfesten!! Min första imorgon ;) Ja jag vet, men har inte haft ngn lust till dem tidigare. Men imorgon kommer ni att se minst en målare på dansgolvet iaf! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0