Charterhjältar

Åhh, ännu ett program som handlar om sol och värme. Man blir ju bara ännu mer sugen på att åka, åka långt bort till värmen! Charterhjältar är ett program som började idag, där dom sänder från Gran Canaria. Känner igen mig en hel del (och det gör ju inte saken bättre), har ju varit där två ggr. Åh, jag skulle göra allt för att komma bort i en vecka. Men, jag ser det svaga ljuset av solen. Det blir lite lite starkare för var dag. Nedräkningen har näst intill börjar, tio veckor kvar till jag och annie drar till varmare breddgrader! Åhh, asså. Jag är född i fel land! Jag ska flytta till ett varmare land, typ spanien och alla öar som tillhör lockar otroligt mycket. Men först och främst, 10 veckor kvar! Nu börjar det igen, får drömma mig bort lite till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0