Fika och träning

Kom precis hem från stan, har nämligen varit och fikat en sväng med pappa. Kollade även efter lite smycken.. Min släkt vill veta vad jag önskar mig i studentpresent! Hallå, är det inte lite väl tidigt?! Jag menar, inte ens vårens nyheter har kommit än ännu. Så släkten får faktiskt vänta ett tag till. Men hittade faktiskt ett snyggt armband och ringar som man "bygger", kan välja själv hur många och hur dom ska se ut. Riktigt snygga var dom, värt att fundera på! Nu ska jag göra lite nytta, tänkte plugga lite och dammsuga. Ikväll är det träning som gäller, ett medelpass. Anneli, Madde när börjar ni? Det är tråkigt och träna själv! Så sätt igång och börja träna med er :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0