Min dag

Idag åkte jag tidigare till skolan för att jobba med projektarbetet, nu är vi äntligen klara med reseguiden. Nu ska vi bara skriva klart rapporten. Efter det hade jag svenska och religion, höll på att somna på religionen. Tur att vi snart slutar den kursen! Tycker det är jätte tråkigt.. Fick även en massa bilder från Malin (tack), har suttit och kollat igenom dom nu efter skolan. Haha många gav mig ett gott skratt. Vilka tider! Lägger upp ett par när jag kommer hem från träningen, ska nämligen cykla och träna nu!
 


Lägger upp en utav bilderna. Haha! Asså, minns ni detta tjejer? För det första så låg det delar utav en macka överallt i mitt rum, för det andra ligger Markus under min säng och äter en macka. För det tredje, så kom han inte ut därifrån sen. (Därför hjälpte vi honom) Hahah, som sagt ett gott skratt! :)

Kommentarer
Postat av: anneli

hahahaha, det var så roligt! längtar till sommaren, då ska vi ha sådär roligt igen :)

2009-02-25 @ 22:50:53
URL: http://anneliisabell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0