Pinsam händelse på bussen

Nu är jag hemma från träningen, känslan efter man tränat är så skön. Tänker man typ, åh nu har jag varit duktig idag :) När ska jag träna nästa gång? Haha, måste bara berätta en sak som jag glömde säga innan. Så jäkla pinsamt! Trodde att jag skulle .. Det var på bussen och den var försenad som vanligt.. (Trodde att jag skulle komma försent till skolan men det gjorde jag inte som tur var..) I alla fall, det jag ville säga var att jag trillade rakt fram på en snygg kille. Oh my god... Busschaffisen började köra innan jag hade hunnit sätta mig ner, tror ni inte att jag tappade min balans då och trillade rakt på just den där snygga killen, varför kunde jag inte trillat på den där kvinnan som satt jämte istället om jag nu var tvungen att trilla?! Haha, fy fasen.. Jag tror att jag går och sätter mig snabbt på bussen imorgon ;) 


Det här skulle kunnat vara jag om det var en kvinna. Precis så skulle jag tro att det såg ut.  

Kommentarer
Postat av: anneli

HAHAHAHA, smart! vad gjorde killen ?

2009-02-23 @ 21:19:10
URL: http://anneliisabell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0