Ring/Armband

Hum, jao. Jag har inte kommit från datan ännu. Inte bra. Fastade på smyckenas hemsida. Man kunde nämligen sätta ihop sitt eget armband eller ring. Så det har jag hållit på den senaste halvtimmen. Dom blev riktigt snygga. Om jag inte önskar mig dom i studentpresent, kanske det blir att jag köper dom själv. Me like. Här har ni ett bra tips på snygga smycken, om ni inte har en aning på vad ni önskar er :)



En ring från Spinning Jewerly, man bestämmer själv vilket "motiv" man vill ha. Vilket gör att ringen blir helt din egen! Dessutom kan man ju köpa flera olika ringar, så kan man kombinera dem hur bäst man vill. Vilket humör man på eller likanande ;) Varför har jag inte sett den här ringen tidigare?


Eller det här armbandet från Pandora? Detta är bara ett exempel, hittade bilden på internet. Så det är inte den jag gjorde själv (Min var snyggare). Dock så var detta dyrare men det är ju sånt man kan fylla på efter hand.. Jo som sagt, det är värt att fundera på! :)
Vilket tycker ni är snyggast, ringen eller armbandet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0