Snö?

Vad nu? Det snöar ute! Vad är detta, de ska de ju inte göra. Vad besviken jag blir, jag vill ju att våren ska komma snart. Då kan det inte hålla på och snöa och ha sig. Sluta nu tack. Skoldagen gick snabbt och smidigt, ännu en dag avklarad. Åk tre är hur skön som helst, vi är inte alls mycket i skolan. Skulle ju egentligen fikat med Stenström idag men hon fick sluta tidigare, så det sköt vi upp till en annan dag istället. Så då tänkte jag att jag skulle kunna träna istället men hur kul är det att cykla till friskis när det snöar. Njae tack. Jag kan nog hålla mig till imorgon! Istället blir det lite plugg och så tänkte jag fortsätta städa i min garderob som jag påbörjade igår. You know, måste slänga lite gamla kläder så att jag får plats med alla nya vårkläder :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0