Söndagen den 15:e Februari

Godmorgon på er! Så skönt att vakna upp och inte vara bakis, hehe :) Istället vaknar jag upp och känner mig sjuk!? Wtf, jag var ju precis sjuk typ! Nej, snälla jag har inte lust att bli sjuk igen. Framför allt inte nu när vi har lov! Nu känns det lite bättre, hoppas att det inte blir sämre! Idag ska jag ringa Hansa och höra om det fanns något jobb till mig under lovet. Jag hoppas på att det både finns och inte finns. Det hade varit skönt och bra att tjäna lite pengar, men å andra sidan skulle det vara underbart med ett lov som jag inte jobbar på. Så jag vet inte riktigt. Jag hoppas på båda delar...  Om jag inte jobbar så kommer jag att slösa massa pengar, om jag jobbar kommer jag att tjäna massa pengar. Båda lockar ;) Haha, men som sagt. Det får ödet bestämma ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0