12 Januari

Nu har det gått tre veckor, och farfar kommit hem. Jag snackar såklart om Diddi, jag är inte längre hundvakt åt denna underbara hund :) Längenheten är faktiskt lite tom måste jag säga. I helgen har jag festat och bakat skulle man kunna säga. I fredes så förfestade jag, anneli och madde här hemma hos mig, vi sjöng sing star tills vi inte hade några röster kvar. Sen gick vi ut där det inte alls var lika roligt, hur kommer det sig att förfesten är för det mesta alltid roligare än den riktiga "festen"?

I lördes så var jag hemma hos Frida, vi var duktiga och bakade muffins hela kvällen. Framåt halv elva tiden så blev frida sugen på att gå ut och försökte övertala mig, men jag kände inte alls för det. Så vi blev hemma och kollade på det bästa från timeout. En lugn och skön lördagskväll alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0