Bättre än förväntat,

När jag satt på bussen påväg till skolan så tänkte jag, vad är det jag kan och inte kan i filosofin? Jag kom fram till att jag bara kunde allt lite sådär ni vet. Det hela gjorde mig lite nervös. Men när jag väl satt där vid bordet så klanade allting för mig, tur är det. Babblade på en massa om allt och inget, vi kom in på Björn Gustavsson och de andra komikerna. Jag menar, dem har väl inte så mycket med filosofi att göra, well well.

Provet gick iallafall bra för min del, eller ska jag säga den muntliga disskusionen istället kanske. För det känns inte som ett prov när man sitter där. Nu tänkte jag vara lite duktig, har inget för mig idag ändå. Så tänkte börja skriva lite på reflektionen, se hur långt jag kommer. Om jag orkar och känner för det så blir det även träning ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0