Korta skoldagar är underbara!

Igår så hade jag bara en lektion, idag hade jag bara en lektion (typ), imorgon kommer jag att ha en lektion och slutligen på fredag en ynka liten lektion på 50 minuter. Det är våra torsdagar som är värst. 9.20-17.10, och en fet håltimme på det. Men den håltimmen är iof rätt trevlig, då brukar vi åka in till stan och luncha :) Vilket vi kommer att göra på torsdag också. Idag möttes jag av min stora förvåning att vi inte skulle ha något matteprov, thank god for that. Det visar sig att vi endast behöver göra dem proven vi inte blev godkända i istället för att göra om alla prov igen. (Vilket jag tyckte var helt cp, varför skulle man behöva göra om proven man var godkänd i liksom?)

Men nu blir det inte så, och jag måste säga att detta gjorde min dag. Nu ska jag bara se till att bli godkänd på dom två proven som jag har kvar, de svåraste kapitlet i boken. Mattehjälp, någon!? Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska nog gå ut och gå en runda i det fina vädret och sen plugga lite till, yey.


Kommentarer
Postat av: Malin

Varför har du bara en lektion i morgon? Sv o religion väl?

2009-01-20 @ 15:46:59
URL: http://malincarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0