Sommaren '09

Vad kommer att hända till sommaren och framför allt efter sommaren? Efter bal och studenten kommer vi att vara mer eller mindre arbetslösa ^^ För min del blir det väl antagligen back to Pärsons, tills man har bestämt mig vad jag vill göra med mitt liv.. Visst, inte världens roligaste jobb. Men, det är bra betalt och det är ju alltid något. Det gäller att ha kontakter nu när det det är svårt att få jobb. 

Förra året var det Mallorca resan som var helt klart bäst, svårslaget. Vart kommer det att bli iår? Kommer det att bli en favorit i repris - magaluf, eller blir det ett helt nytt ställe. Ayia Napa lockar faktiskt, eller blir det att vi blir kvar i Sverige och åker till Gotland eller något. Hum, det återstår att se! En sak vet jag i alla fall, sommaren 09 kommer att bli underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0