2009

Första dagen på det nya året, 2009 är firat och inskålat. Nu har vi ett helt nytt år framför oss gott folk. Som kommer att fyllas med en massa roligheter :) Vaknade upp rätt tidigt idag, så jag tänkte att det var lika bra att gå upp. Ingen bakfylla som har drabbat mig, och det är jag väldigt glad över! Däremot så har jag enorm diskhög som står och väntar på mig, mindre roligt och inte alls lockande.

Kvällen igår var faktiskt lyckad måste jag säga :) Kvällen började som sagt hemma hos mig med god mat och Sing star. Hemma hos Lovisa och Henke var det trevligt folk och en massa guitarr hero. Jag testade på trummorna, men det var nog inte riktigt min grej. Fick hålla mig till sången istälet. Festade hela natten lång och tog 2.20 bussen hem (trodde jag). När jag i själva verket kom till busshållsplatsen så fick jag stå där och vänta i 30(!) minuter, det sög otroligt mycket!! Höll på att frysa ihjäl. Usch usch usch. Testade även att ringa till Halmstad taxi, för att jag ville var ju att komma hem så snabbt som möjligt och gå och lägga mig. Men hos Taxin så tutade det upptaget hela tiden och det kan man ju förstå när halva Halmstad ska åka hem just när jag också skulle göra det. Aja, inget jag kunde göra åt tillslut kom bussen, det bästa var att på Österskans så bytte han bussnr till de jag skulle fortsätta åka med, så lite glad blev jag.

Idag är det även Fridas 21-årsdag, ett stort GRATTIS till dig gumman :D
Hoppas att du får en trevlig dag idag (och att du inte är bakis)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0