ALANYA 2009

Uppe med tuppen! Kunde inte somna igår, och vaknade tidigt imorse. Jag vill sova! Har bara sovit ett par tim, på tok för lite för mig. Får se om jag kan sova på planet sen. För idag är det nämligen den stora dagen med D. Den 27:e juni har äntligen kommit :) Och de vet ni vad de innebär. Rätt. ALANYA!

I eftermiddag lyfter vi, gud så underbart. Ska fixa de sista här hemma och sen åka hem till Frida, där vår resa börjar! Woohoo! Jag och mina fyra favoriit flickor åker ner till alanya och lever livets glada dagar, så lycklig jag är. Ska bli så roligt att komma utomlands. Kom hem från Portugal för mindre än en månad sen och nu sticker jag igen! Visst är livet bra ibland :)

Puss på er, vi ses om en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0