Love.

Endast tre dagar kvar, sen sticker jag och brudarna! Det kommer bli underbart. Åh. Kollade vädret idag, 34 grader och sol. Skulle kunna stanna där en månad. Men nu blir det en vecka :P Känns som om de kmr bli en oförglömlig vecka. Klockan 11 på lördag börjar vår lilla resa. Love it. Har haft ett glädjerus genom kroppen ikväll. Anlanya snart, det är sommar och sol, jag lever livets glada dagar, behöver jag säga mer? 

Imorgon blir det årets första dag på Työlsand, ni kan tro att jag ser fram emot det. Pastasalladen är gjord, brassestolen har jag tagit upp från källarnen nu väntar bara en god natts sömn. 



Jag och Stenström ligger och steker på Tylsöand för något år sen :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0