1 Mars

Nu är vi äntligen inne i Mars, årets två första tråkiga månader är över :) Nu går vi åt varmare tider! Om nio veckor sitter jag och Annie på ett plan till Portugal. Det kommer säkert att gå fort! Igårkväll var vi som sagt hemma hos Ola, vid elva tiden bestämde vi oss för att åka in till stan ist. Vilket vi också gjorde, träffade mina getingar :D Fun! Hade en rolig kväll, både jag och Lovisa bestämde oss för att ta en tidigare buss hem för att åka med morgondagen (läs, idag). You know, massa plugg och skit..
 


Jag glömde min kamera hemma, så det får duga med den bästa mobilbilden. Har ju ingen lampa på min mobil, så kvaliten blir inte så bra. Aja, här har vi Lovisa och Anneli inne på B&B :)

Kommentarer
Postat av: Malin | bloggdesigner |

Hej :) Är du intresserad av bloggdesign? Isåfall så tycker jag att du ska kolla in min blogg. Just nu har jag en designutlottning, välkommen :)

2009-03-02 @ 00:03:41
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0