8 Mars

Söndag idag, men det är inte den vanliga ångesten man har idag. För att vi är nämligen lediga imorgon ju :) Så det innebär att det inte är någon skola utan shopping i Göteborg. Igår kväll blev det ingen film inte, Frida var pepp på att festa. Men jag var inte det direkt, så jag agerade taxi och var nykter. Kändes skönt i morse kan jag säga.. Iallafall jag, Frida och Adam körde och förfestade med ett par killar på Furet och sen körde vi in till stan en sväng och träffade folk. Haha, när vi kom hem så började Frida baka en cheescake! (OBS! Hon var full vid det här läget) Så roligt, men det gick förvånasvärt bra. Spillde lite hit och hit, men resultatet blev bra så ;)

Hansa ringde precis och frågade om jag kunde jobba imorgon, varför ska han alltid ringa när man inte kan? Jag vill ju jobba! Men imorgon går det som sagt inte. Vi har redan bokat att vi ska åka till Göteborg. Så nej, jag får vänta med att jobba till nästa gång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0