Äntligen fredag!

Detta har jag längtat efter hela veckan, fredag kväll. Är helt slut efter att ha jobbat direkt efter skolan tre dagar i sträck. Det är muy jobbigare än vad man tror. Läggdags tidigt ikväll, hade planer på att kolla på film. Men jag tror inte riktigt att mina ögon orkar att hålla sig öppna länge till. Sängen lockar! Efter jobbet tog jag cyklen och cyklade bort till Netto och köpte en chipspåse + Veckoreyn. Nu har jag slappat i soffan med de plus tända ljus. Många av mina kompisar som ska ut till Moon och svänga om ikväll, men jag orkar verkligen inte. Ha det så roligt ikväll! :) Imorgon är det hemmafest som gäller, hoppas på en lyckad sådan. Längesen man var på en rolig hemmafest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0