Godmorgon!

Idag är jag som sagt ledig, så skönt det var när man vaknade. Slapp gå upp direkt och kunde ligga en stund till. Jag somnade till och med om. Nu har jag ätit en god frukost och läst igenom alla bloggar jag kommer på. Funderar på om jag skulle göra någon nytta och plugga lite, typ göra klart svenskan. Få se hur det blir med de.. Hade varit skönt och bli klart med en utav sakerna, men jag har absolut ingen ork! Istället kommer jag nog bara att sitta vid datorn, vid tolvtiden ska jag in tll stan och möta Anneli och Madde. Ska se om jag hittar något snyggt att ha på mig ikväll. Annars tror jag att jag tar ett par chinos, svart linne från Paris och ett par svarta pumps. Vet inte om det är så mycket "fest" över det.. Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0