Helgen

Helgen har bestått av party + lite jobb på fredag em. Fredagen var underbar, tre hjärtan, vilket mysigt ställe. Jag ställer mig frågan, varför har vi inte gått dit tidigare? Dit kommer vi helt klart gå fler gånger och framför allt till sommaren, massa snygga turister! :) Woo. Lördagen mådde man ju som man förtjänade, vaknade vid halv två tiden! Hann inte riktigt nyktra till innan det var dags att öppna upp flaskorna igen. Folket kom hem till mig och vi förfestade, cosmo på B&B, mat på donken och en sväng till tre hjärtan så klart :) Dock så blev det den tidiga bussen hem, men det har helt klart varit en rolig helg. Kärlek till mina kompisar!



Kramkalas på förfest :) Om ni vill se fler bilder får ni kolla på min bdb; Lagerstedt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0