Idag har jag varit duktig..

Idag har jag varit duktig, vaknade vid halv nio. Så då gick jag upp och gjorde frukost åt mig. Kollade även på en film jag lånat av Frida, muy bien! Efter det så började jag städa, så nu är mitt rum rent och snyggt igen! :) Sen har jag gjort lite småsaker, som behövdes göra. Nu tänkte jag ha ett litet hemmaspa för mig själv. Är även ensam hemma, så skönt. Det är nästan så att jag längtar att gå till skolan imorgon :S Knäppt, jag vet. Men jag är så rastlös. Vi har dock bara en lektion ;) Så det blir inte någon jobbig dag precis.



Kan dela med mig utav en bild :P Den här bilden tog jag igår, vet inte om det syns så bra. Men jag är iaf gul om mina kinder.. Det gula har börjat gå ner på min hals nu. Vilket det skulle göra, så det är helt klart åt rätt håll :) 

Kanske blir utgång i helgen om jag inte ser allt för dum ut?!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0