Moon

Igårkväll var det förfest hemma hos Madde vid halv elva tiden tog vi bussen in till stan för att gå till Moon. Dom hade premiär igår, typ något som skulle vara varje fredag från 18 år. Första gången jag var där inne, mysigt ställe! Dit kommer jag helt klart gå fler ggr. Vi var där när dom öppnade så att vi skulle slippa stå i kön. Helt rätt, när vi hade varit på AP för att sedan gå tillbaka så var kön enorm. Då var vi glada att vi var där i tid och kunde lätt och smidigt gå in igen, eller nästan iallafall.. Kvällen rullade på med dans och trevligt folk, tog sista bussen hem och däckade i min säng.



Kvällens klädval. Det blev det jag skrev i tidigare inlägg. Skönt att ha byxor för en gångs skull. Det kommer jag helt klart att ha fler gånger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0