My day

Har varit hemma från skolan även idag, känner inte mig redo för att gå dit än. Men på onsdag har jag tänkt gå, eller rättare sagt då måste jag gå.. Idag har det inte blivit någon vila försen nu! Har haft besök hela dagen typ. Först kom mormor med en present, hon stannade och åt middag och så. Efter henne kom Anneli och Micha på besök, mys! :) I miss my friends, börjar bli RÄTT SÅ lång tråkigt att bara vara hemma nu!! Fick även en liten present utav dem, thank you :) När dom hade gått tog det inte lång dit till Frida plingade på dörren.

För en halvtimme sen körde hon hem och nu sitter jag här och kollar runt. Funderar på vad jag ska göra resten utav kvällen. Är inte alls trött, har typ överskottsenergi.. Men kan ju knappast gå ut och springa, så det blir väl någon film eller liknande.. Är SÅÅ sugen på studentfesten ikväll, men jag har tyvärr inget val. Känner knappast för att gå dit med en svullen och gul kind!



Ett cupcakes ljus som luktar vanilj plus lite godis fick jag utav A&M



Mormor kom med ett smyckesträd där jag kan hänga upp mina smycken, istället för att bara ha dem liggandes..

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh kommer du inte imon heller :( tråkigt! Du måste komma snart, tråkigt i skolan utan dig

2009-03-30 @ 19:42:10
URL: http://malincarolinen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag kommer imorgon! :)

2009-03-31 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0