Skola + Jobb

Nu går det äntligen att ladda upp bilder! Tråkigt att skriva något om man inte kan lägga upp några bilder menar jag. Även idag har jag både varit i skolan och jobbat. Duktigt :) Idrott imorse, sprang lite extra i och med att jag inte kan träna nu när jag både är i skolan och jobbar. Sedan natur, lika tråkigt som vanligt. Nk-prov nästa vecka, hur ska detta gå? Efter det är det vår vanliga håla och ni kan säkert gissa vad vi gjorde då. Ja, rätt gissat. Vi åkte och åt lunch på AP. (Jag är mätt fortfarande) Åt dock en panpizza på jobbet bara för att, men den räknas knappt. Var inte hungrig när jag åt den. Sist men inte minst, turism. Jag längtar till den där konferensdagen är över, så jäkla långtråkigt. Plus att ingeting går som det är tänkt. Hur roligt är det vi ska göra nu liksom? Nej, nu ska jag nana. Trött!




Någon mer än jag som älskar Telenors reklamer? Denna var uppsatt vid bussen, gav mitt ett gott skratt när bussen var försenad 20 minuter(!). Do you have facebook?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0