Tidsfördriv!

Lovar du att vara ärlig? Ofcourse
Du heter: Caroline Lagerstedt
Smeknamn: Carro, Carru, Carrou, Lagerstedt

Beroende av: Sömn
Vad tror folk om dig? Vad tror ni om mig?
Stämmer det? Beror vad ni tror..
Vad får du oftast komplimanger för? Svårt, det är olika!
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte försöka imponera på folk
Hur imponerar man på dig? Man lägger BRA raggningsrepliker och får mig att skratta ;)
Brukar du skratta för dig själv? Ja
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ikväll välkomnar vi alla glamourösa partfantaster!" Bla bla, från Underbar you know..
Var bor du? Rotorp + Simlångsdalen
Trivs du där: Yesbox
Äger du några converse: Nix
Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom ölen funkar.
Brukar du bli för full: Det händer ja.
Vad har du för mobil operatör: Telia
Är du allergisk i mot något: Ja, nån medicin
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Kunna äta mat igen!
Hur svarar du i mobilen: "Hej" / "Hej, det är Caroline"
Vem ringde du senast? Min pappa
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade hur jag mådde osv.
Antal timmar sömn inatt: Inte många
Sov du ensam: Japp
Brukar du komma i tid: Ja, det är sällan jag kommer försent
När mår du bra: När jag inte mår dåligt ;)
När blev du fotad senast: Måste ha varit dan före operationen
Hur känner du dig nu: Svullen/Misshandlad/Stel
Vanligaste färg på dina kläder: Oj. I don't know! Sommarkläder som gäller snart :D
Vad tycker du om fötter: Gillar inte fötter
Vad saknar du: Mina vänner!
Hade du en bra kväll igår: Nej, inget bra på tv.
Favorit dryck på morgonen: Ett glad juice är ett måste
Rakar du benen: Det klart
När brukar du oftast gå och lägga dig: Beror på
Är du blyg? Det händer
Sysslar du med någon idrott: Friskis&Svettis när jag orkar 
Vill du hellre ha mail än brev: Ja, det är muy lättare
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, kanske
Har du spytt offentligt: Ja, ett antal ggr.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Göra killsaker (vad nu det innebär), och ha sex såklart
Är du nöjd med ditt liv: Jo, de är jag väl ;)
Är du bortskämd: Inte så
Vad gör du i morgon: Jag ligger i soffan och kollar på något tråkigt avsnitt på TV och hoppas att jag ser lite snyggare ut.
Vad är det värsta du vet? Falska människor
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror helt och hållet på vad jag gör! Som den här veckan, inte ett öre. Duktigt Caroline!
Vad behöver du just nu?  Mindre svullnad!!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Svårt..
Vad längtar du till? Portugal, Bal, Student, Sommar och sol :D Utlandsresa!!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Jadå
Vad använder du för shampoo? Vet inte
Vad är det finaste du fått? Don't know
En speciell dag du minns: Bara en?
Hur gammal är du: 18
Tycker du om någon just nu: Nope, eller bara mina vänner såklart :)
Om fem månader: Är det augusti månad, njuter av sommaren och är troligitvis på något litet trevligt ställe nere vid medelhavet! 
Du samlar på: Ingeting.
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Frida
Gillar du golf: Ja, det kan faktiskt vara roligt
Vilken tid gick du upp idag: Klockan åtta vaknade jag
Har du sovit i din egna säng inatt: Si
Har du strumpor på dig nu: Ja, plus inneskor
Vad ska du göra ikväll: Kanske borde plugga lite och kolla på Gossip Girl
Är det okej att gråta: Ja, det är det
Laddar du ner musik och film från Internet: Musik, inga filmer 
Vad skulle du göra om du vann en miljon: En massa roliga saker!
Bär du glasögon eller linser: No, perfekt syn :)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej det tycker jag inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Efter tio..
Har du piercing: Bara hål i öronen
Vill du gifta dig: Ja det vill jag
Vill du ha barn: Ja, tvillingar
Solar du ofta: Inte alls ofta.
Är du bra på att laga mat: Nej, verkligen inte. (Min framtida man får gärna tycka om att laga mat)
Gillar du att dansa: JA :)
Är du flygrädd: Nej, härligt att flyga
Hur vig är du: Inte alls!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Har ingen speceill..
Tror du på ett liv efter döden: Nej..
Tycker du om sushi: Jag har faktiskt aldrig smakat sushi(!)
Vad äter du helst när du ser på film: Godis
Har du tandläkarskräck: Haha nej, tänk om jag hade haft det? Gud, så jobbigt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Både och..
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nix, har aldrig gjort de ;)
Hur ofta tränar/motionerar du: Två gånger i veckan kanske?
Senaste låt du hörde: Jag vet inte..
Vad gör du på helgerna: Party eller chill med kompisarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0