Träning på G!

Nu har jag varit duktig! Har suttit framför datorn sen jag kom hem, börjar bli lite jobbigt nu.. I alla fall, har gjort klart idrottsläxan och arbetet vi har i drycker. Egentligen ska det inte vara färdigt försen den 23 mars, men jag hade bara lite kvar att göra på den i och med att jag gjorde rätt mkt på lovet. Så nu behöver jag inte tänka mer på den uppgiften. Om cirka en halvtimme ska jag ta bilen och köra och träna. Beach 09' inte sant? Haha yeah right.. Annars händer det inte alls mycket i mitt liv just nu :P Vädret gör ju inte saken bättre precis, regnigt och grått ute! Nu är vi ju inne i mars månad, då tycker man att solen kan titta fram lite iaf.. Även den här kvällen kommer jag att drömma bort mig, vid åtta kommer nämligen Semester svenskar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0