Utlandsresa i sommar?

Jag har tänkt lite och kommit fram till att jag vill åka utomlands även i sommar. Jag hade så otroligt roligt på Mallorca förra sommaren. Och jag är helt säker på att det kommer bli lika roligt i sommar, vart man än åker. Jag skulle självklart inte tackat nej till en resa till Magaluf i sommar igen, men samtidigt finns det så många andra ställen som lockar. Som Ayia Napa eller Kreta! Men jag vet inte.. Det skulle ha varit roligt och ta en sista minuten, då man har sparat ihop sina pengar och tar någon resa. Vad säger ni om det tjejer, Har ni lust att åka någonstans i sommar? Och i så fall vart skulle ni vilja åka?


Kommentarer
Postat av: malin

ja ja ja, eller så kan man jobba i sommar o så tar vi en resa til lhösten ifall ingen ska läsa vidare :P

2009-03-02 @ 17:56:53
URL: http://malincarolinen.blogg.se/
Postat av: Carru

No, det är nog ingen som ska läsa vidare! Men det är roligare att åka på sommaren, när allt annat folk också åker :D En resa i sommar och en till höst/vinter :D

2009-03-02 @ 19:10:59
Postat av: malin

ja, om alla har pengar i sommar så visst :P

2009-03-02 @ 22:02:57
Postat av: Malin

svar: det vet jag inte, tror inte han är så glad oavsett vilket jag åker till men som typ ayia napa är ju mer än bara fest , där finns ju massa fina stränder oxå.

2009-03-03 @ 19:42:51
URL: http://malincarolinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0