Vill ni veta en sak?

Nu har jag inte shoppat på över 2½ månad! Inget klädesväg då dvs. Det är ju inte klokt så lång tid. De sista jag köpte var mina midsommarskor som jag köpte innan midsommar. Alltså, det är inte okej. Så nu förstår ni säkert att jag är shoppingsugen plus att man fått lön och allt.

Så därför bär det av till Göteborg med Malin på lördag. En hel shoppingdag, nu får man bara hålla tummarna att man hittar något också. Skulle inte förvåna mig om jag inte gjorde det. Ska köpa precis vad jag vill ha :) Nu börjar ju även hösten närma sig. Dags att ta väck sommarkläderna och ta fram vinterkläderna, trist men sant. För att få upp humöret lite så shoppar man :)

Alltså, Göteborg på lördag och jag ser fram emot det!



Åh, gud. Kommer du ihåg detta Malin? En utav våra shoppingdagar i Göteborg. Detta är från vintern 07. Kan ju säga att vi har förändrats en del :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0